رزرو تور استانبول و اقامت در بهترین هتل های استانبول
نوشته شده توسط : gheirati

کشور ترکیه با دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد، از جمله قطب های اصلی جذب گردشگر در دنیا به شمار می آید. شهر استانبول، از جمله شهر های زیبا و پر از جاذبه های گردشگری در کشور ترکیه بوده که هر ساله مسافران زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر سفر می کنند. در  مقاله معرفی مناسب ترین هتل در بین هتل های استانبول، قصد داریم در رزرو اقامتگاهی مطمئن در شهر استانبول به شما کمک کنیم.

بهترین هتل های استانبول، سفر به استانبول

بهترین هتل های استانبول

امروزه سفر به استانبول، جزو پرطرفدارترین سفر های خارجی در بین ایرانیان در داخل کشور به شمار می آید، که ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری متعدد این شهر اقامتی مجلل را برای مسافران در هتل های شهر استانبول به ارمغان می آورد.

در معرفی مناسب ترین هتل در بین هتل های استانبول هدف ما معرفی هتل های مناسب بوده تا ضمن بهره مندی از امکانات متعدد موجود در هتل ها از هزینه های بالایی که برای برخی از هتل های لوکس در این شهر در نظر گرفته شده، در امان باشید.

هتل دیوان استانبول

یکی از هتل های مجلل و زیبا واقع در میدان تقسیم استانبول را می توان، هتل دیوان نام برد. این هتل با دارا بودن طراحی زیبا و لوکس همچنین موقعیت مکانی مناسبی که از آن برخوردار است، به یکی از هتل های محبوب جهت اقامت مسافران در شهر استانبول مبدل شده است. این هتل با دارا بودن 191 اتاق در 11 طبقه پذیرای مسافران و گردشگران به این شهر زیبا می باشد.

هتل ایوان، رزرو هتل استانبول

با اقامت در واحد های لوکس و دنج هتل دیوان، اقاتی به یادماندنی را از سفر به شهر استانبول ثبت خواهید کرد. امکانات رفاهی متعدد موجود در این هتل از مجموعه های آبی همچون استخر، حمام ترکی، اسپا و ... تا رستوران با غذاهای ترکی و بین الملل طعم بینظیر باقلواهای استانبول در قنادی های با کیفیت این هتل، موجب شده تا سفر به یادماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

هتل ایوان، سفر به استانبول

هتل شانگری لابسفروس استانبول

یکی دیگر از هتل های واقع در میدان تقسیم استانبول را می توان هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول نام برد. پس از افتتاح هتل شانگری، این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا نامگذاری شد. معماری بی نظیر و خاص در طراحی این هتل موجب شده جزو بهترین هتل های 5 ستاره در شهر زیبای استانبول لقب گیرد.

رزرو هتل استانبول، هتل شانگری لابسفروس استانبول

امکانات متعدد موجود در 186 واحد اقامتی این هتل که در 12 طبقه واقع شده اقامتی به یادماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد. از جمله امکانات موجود در این هتل پنج ستاره را می توان مجموعه های ورزشی همچون سونا، جکوزی، استخر و ... همچنین پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، آرایشگاه و ... نام برد.

رزرو هتل ترکیه، کافی شاپ هتل هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول

هتل رافلز

در راستای معرفی بهترین هتل های این شهر، هتل رافلز را می توان یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در شهر زیبای استانبول معرفی نمود. موقعیت مکانی همچنین طراحی بی نظیر و امکانات متعدد موجود در این هتل پنج ستاره موجب شده تا در سال 2019 این هتل به عنوان تنها هتل 5 ستاره در شهر استانبول معرفی شود.

هتل رافلز، رزرو هتل استانبول

هتل رافلز با دارا بودن 185 واحد اقامتی که هر کدام از اتاق ها از منظره زیبایی برخوردار می باشند، اقامتی به یادماندنی را برای گردشگران شهر زیبای استانبول فراهم می آورد. ضمن دارا بودن امکانات متعدد موجود در اتاق ها، مسافران با رزرو و اقامت در هتل رافلز می توانند از امکانات عمومی موجود در این هتل همچون حمام ترکی، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن مساژ، رستوران، کافی شاپ، و ... بهره مند شوند.

هتل پنج ستاره هیلتون

اگر در سفر به استانبول به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول هستید، هتل هیلتون گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل با فاصله مکانی ده دقیقه پیاده روی تا میدان تقسیم استانبول رو به تنگه بسفر واقع شده که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران این هتل به ارمغان می آورد.

رزرو هتل هیلتون استانبول، هتل های استانبول

هتل هیلتون با دارا بودن امکانات متعدد نظیر مجموعه های کامل ورزشی همچنین کافه و رستوران هایی با پخت غذاهایی ترکی و بین المللی با کیفیت و منظره ای زیبا در بین لوکس ترین هتل های استانبول واقع شده است.

انتخاب کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول به عنوان مقصد سفر خود و رزرو تور استانبول از های تور، می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های این شهر، از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن نمایید و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را تجربه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: